Veelgestelde vragen

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem contact met ons op!

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt gemakkelijk de gewenste afspraak of afspraken selecteren en plannen in ons online agenda via ons website.

Hoe kan ik mijn afspraak verzetten of annuleren?

Indien u genoodzaakt bent de afspraak te verzetten of annuleren, gelieve dit via onze whatsapp chat te doen. U kunt tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren. Na deze tijd behouden wij ons het recht om kosten voor de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Hoe koop ik een cadeaubon?

Laat ons weten welk bedrag u wenst op de cadeaubon en wij maken deze voor u klaar. Ieder gewenst bedrag is mogelijk.

Waar kan ik parkeren?

Parkeren is mogelijk voor de ingang van ons pand. Omdat wij gevestigd zijn in het centrum bevinden wij ons in een betaalde zone. Houdt hier rekening mee. Daarnaast is het mogelijk om uw auto in een parkeergarage te parkeren. Parkeergarage Kelfkensbos bevind zich op 100 meter loopafstand.

Veelgestelde vragen

Hier vind u een overzicht met de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Contact opnemen

0 Persoonlijke aandacht

0 Uur mail/whatsapp support

0 Dagen per week bereikbaar

0 Happy clients

“Great eyebrows don’t happen by chance, they happen by appointment”

Afspraak maken